Megoldástár
Cannot attach to services manager
Megoldás 1
Az incash.ini fájlban nincs megadva a "localhost"
Nyissa meg szerkesztésre az incash.ini fájlt a számlázó program könyvtárában (C:\incash\), és a második sort módosítsa az alábbi módon (azaz írja be a "localhost:" az IBDBPath után):
IBDBPath=localhost:C:\incash\INCASH.FDB
Firebird 2.5 esetén ki kell egészíteni a gép nevét a "3049"-es porttal:
IBDBPath=["localhost", vagy szervergép neve]/3049:C:\InCash\INCASH.FDB
Megoldás 2
A hibaüzenet oka az lehet még, hogy a mentőprogram (IC mentés) hamarabb indul el, mint a Firebird adatbázismotor. Ha a program be van állítva az adatmentésre, akkor kérem ellenőrizze, hogy készül-e mentés az operációs rendszer indulásakor.
Megoldás lehet a problémára, ha az automatikus mentés időpontját későbbre állítják, mint ahogy elindítják a számítógépet.
Megoldástár
Hibaüzenetek
- Nem elérhető az adatbázis fájl
- Frissítő szerver nem elérhető
- Nem Win32 alkalmazás
- Hiányzó fájlok: "avlock.hun", "avconfig.ini", "incash.ini"
- Nincs új elérhető szoftverfrissítés
- Hibakód: 17
- Not valid database (INCASH.FDB)
- Windows megvédte a számítógépet üzenet
- Hibakód: 108
- Regisztrációs szerver elérése sikertelen
- Acces violation at address
- Hibakód: 10054
- Unable to complete network request to host "localhost". Failed to establish a connection
- Bitmap is not valid
- Hibakód: 10060
- Unsupported on disk structure for file
- Cannot attach to password database
- Hiba történt az ALIAS létrehozásakor - driver not know to system
- Cannot attach to services manager
- Az InCash.exe verziószáma kisebb, mint az adatbázis verziószáma!
- Célszámítógép visszautasította a kapcsolatot
- Invalid modify request conversion error string "ÉÉÉÉ.HH.NN."
- Connection rejected by remote interface
- Name not unique this context
- Frissítés van folyamatban