Megoldástár

Cannot attach to services manager

Megoldás 1


Az incash.ini fájlban nincs megadva a "localhost"

Nyissa meg szerkesztésre az incash.ini fájlt a számlázó program könyvtárában (C:\incash\), és a második sort módosítsa az alábbi módon (azaz írja be a "localhost:" az IBDBPath után):

IBDBPath=localhost:C:\incash\INCASH.FDB

Firebird 2.5 esetén ki kell egészíteni a gép nevét a "3049"-es porttal:
IBDBPath=["localhost", vagy szervergép neve]/3049:C:\InCash\INCASH.FDB

 

Megoldás 2


A hibaüzenet oka az lehet még, hogy a mentőprogram (IC mentés) hamarabb indul el, mint a Firebird adatbázismotor. Ha a program be van állítva az adatmentésre, akkor kérem ellenőrizze, hogy készül-e mentés az operációs rendszer indulásakor.
Megoldás lehet a problémára, ha az automatikus mentés időpontját későbbre állítják, mint ahogy elindítják a számítógépet.