Megoldástár

Connection rejected by remote interface

Rosszul települt fel, vagy megsérült a Firebird adatbázis motor

Teljesen törölni kellene a Firebirdet a számítógépről, majd újra fel kellene telepíteni.

A törlés lépései:

  • Feladatkezelő (ctrl+alt+del) / Folyamatok fülön le kellene állítani az "fbguard.exe" majd az "fbserver.exe" alkalmazásokat
  • Vezérlőpult / Programok telepítése és törlése menüben uninstalálni kellene a Firebirdet
  • törölni kell a "C:\Program Files\Firebird" könyvtárat (nem engedi a Windows, akkor újra kell indítani a számítógépet)
  • törölni kell a "gds32.dll" fájlt! Operációs rendszertől függően:
    XP: "C:\Windows\System32"
    Win 7-8: "C:\Windows\SysWOW64"

A Firebird 1.5* adatbázis motort a letöltheti weboldalunkról az alábbi linkre kattintva:

Firebird Szerver+Kliens v1.5
Méret: 2.8 Mb
Tartalom: Firebird V1.5.4 Szerver+kliens (Windows)

 

Amennyiben már megtörtént az átállás Firebird 2.5-re* az alábbi verziót kell telepíteni:

InCash Firebird v2.5
Méret: 19.7 Mb
Tartalom: Firebird V2.5 Szerver+kliens (Windows)

 

Firebird 2.5 esetén az "incash.ini" fájlban ki kell egészíteni a gép nevét a "3049"-es porttal:
IBDBPath=[localhost, vagy szervergép neve]/3049:C:\InCash\INCASH.FDB

* ellenőrizheti a szükséges Firebird adatbázis motor verziószámát a program főkönyvtárában található "incash.ini" fájlt megnyitva

Ha ezek nem oldották meg a problémát, és a program továbbra se indul, akkor ellenőrizni kellene a vírusirtó és tűzfal beállításait (ideiglenesen blokkolni kellene a védelmet), majd hozzá kellene adni az InCash könyvtárát a kivételekhez (C:\incash\)

Megoldástár

Hibaüzenetek