Megoldástár
Hibaüzenetek megoldásai
Az InCash szoftverek működését több külső hatás is befolyásolhatja, ilyenkor a program hibaüzenetet ír ki.
A legtöbb esetben a Windows nem indítja el a program futásához szükséges adatbázis motort.
Ha Ön egy hibaüzenettel először találkozik, akkor indítsa újra a számítógépet!
Ha a Windows újraindítása után az InCash program továbbra sem indul el, akkor a kapott hibaüzenet alapján válassza ki a megfelelő menüpontot, ahol részletes leírást talál a megoldására.
Megoldástár
- Hibaüzenetek megoldásai
Hibaüzenetek
- Nem elérhető az adatbázis fájl
- Frissítő szerver nem elérhető
- Nem Win32 alkalmazás
- Hiányzó fájlok: "avlock.hun", "avconfig.ini", "incash.ini"
- Nincs új elérhető szoftverfrissítés
- Hibakód: 17
- Not valid database (INCASH.FDB)
- Windows megvédte a számítógépet üzenet
- Hibakód: 108
- Regisztrációs szerver elérése sikertelen
- Acces violation at address
- Hibakód: 10054
- Unable to complete network request to host "localhost". Failed to establish a connection
- Bitmap is not valid
- Hibakód: 10060
- Unsupported on disk structure for file
- Cannot attach to password database
- Hiba történt az ALIAS létrehozásakor - driver not know to system
- Cannot attach to services manager
- Az InCash.exe verziószáma kisebb, mint az adatbázis verziószáma!
- Célszámítógép visszautasította a kapcsolatot
- Invalid modify request conversion error string "ÉÉÉÉ.HH.NN."
- Connection rejected by remote interface
- Name not unique this context
- Frissítés van folyamatban