Megoldástár

Nem Win32 alkalmazás

Frissítés után blokkolja a vírusirtó a programot, vagy megsérülhetett az alkalmazás

 

Megoldás 1: vírusirtó

Mivel általában ez a hibaüzenet InCash-, vagy a vírusirtó szoftver vírusdefiníciós adatbázis frissítése után jelentkezik, ezért feltételezhető, hogy a vírusirtó blokkolja a fájlt. 
Célszerű újraindítani a számítógépet, majd ideiglenesen blokkolni kellene a vírusirtó védelmét. Már ilyenkor hozzá lehet adni a program mappáját (és vele minden benne lévő fájlt) a kivételekhez. A blokkolás után el kell indítani a programot.

 

Megoldás 2: fájlsérülés esetén

Az InCash mappájában több ".exe" fájl található (pl. incash.exe, ICI.exe, icmentes.exe), amik valamilyen külső hatásra megsérülhetnek. Ilyenkor általában 0 bájtos az adott alkalmazás.

Az InCash könyvtárában ("C:\incash\") el kell indítani az "incashV.exe" nevű alkalmazást (zöld ikonja van), ami újra telepíti a sérült fájlt.

Ha az incashV.exe futtatása után is fennáll ez a hiba, akkor a sérült fájlt kézzel törölni kell, és és vissza kell állítani az előző verziót a következőképpen:

  • ha az "incash.exe" volt sérült, akkor az "incash.ex_" fájl kiterjesztését kell ".exe"-re átnevezni (azaz "incash.exe" legyen)
  • ha az "ICI.exe" volt sérült, akkor az "ICI.ex_" fájl kiterjesztését kell ".exe"-re átnevezni (azaz "ICI.exe" legyen)
  • ha az "icmentes.exe" volt sérült, akkor az "icmentes.ex_" fájl kiterjesztését kell ".exe"-re átnevezni (azaz "icmentes.exe" legyen)

Megoldástár

Hibaüzenetek