Megoldástár
Frissítés van folyamatban
Frissítés közben megszakadt a folyamat
A vírusirtó miatt megszakad a frissítés folyamata, vagy el lett távolítva az a meghajtó, amire a mentés készülne.
Megoldás
A számlázó program mappájában (több gépes rendszer esetén a szerver gépen) meg kell nyitni az "InCashServer.ini" konfigurációs fájlt
Az alábbi két sor értékét kell átírni:
-
Upgrade=True
-
Karbantartas=True
Erre:
-
Upgrade=False
-
Karbantartas=False
El kell menteni a fájlt, majd lehet indítani a programot. Újra el lehet indítani a frissítés folyamatát, ha minden külső akadály megszűnt (vírusirtó védelme blokkolva, vagy hozzáadva a hiányzó meghajtó).
Számlázó program frissítést mindig a szervergépen kell elvégezni!
Megoldástár
Hibaüzenetek
- Nem elérhető az adatbázis fájl
- Frissítő szerver nem elérhető
- Nem Win32 alkalmazás
- Hiányzó fájlok: "avlock.hun", "avconfig.ini", "incash.ini"
- Nincs új elérhető szoftverfrissítés
- Hibakód: 17
- Not valid database (INCASH.FDB)
- Windows megvédte a számítógépet üzenet
- Hibakód: 108
- Regisztrációs szerver elérése sikertelen
- Acces violation at address
- Hibakód: 10054
- Unable to complete network request to host "localhost". Failed to establish a connection
- Bitmap is not valid
- Hibakód: 10060
- Unsupported on disk structure for file
- Cannot attach to password database
- Hiba történt az ALIAS létrehozásakor - driver not know to system
- Cannot attach to services manager
- Az InCash.exe verziószáma kisebb, mint az adatbázis verziószáma!
- Célszámítógép visszautasította a kapcsolatot
- Invalid modify request conversion error string "ÉÉÉÉ.HH.NN."
- Connection rejected by remote interface
- Name not unique this context
- Frissítés van folyamatban