Megoldástár
Frissítő szerver nem elérhető
Tűzfal miatt a frissítés ellenőrzése nem lehetséges
A következő a teendő ilyenkor:
- le kell állítani a számlázó programot
- engedélyezni kell a tűzfalon a "2345" és "1235"-ös portot
- hozzá kell adni az InCash könyvtárát a kivételekhez a víruskeresőben
- a számlázó program indítása után "Terméktámogatás / Regisztráció" ablakban a "Modulok aktualizálása" gombra kell rányomni
- a "Terméktámogatás / Szoftverfrissítés keresése" menüpontra kell kattintani
- ha letöltődött az új verzió, akkor újra kell indítani a számlázó programot, hogy települjön a frissítés
Fontos: többgépes rendszer esetén a frissítést mindig a szerver gépen kell elvégezni!
Előfordulhat, hogy valami központi tűzfal miatt nem működik a modulok aktualizálása (pl. irodaházakban van ilyen), ebben az esetben jelezni kellene az illetékes felé az "1235"-ös és a "2345"-ös port engedélyezését.
Megoldástár
Hibaüzenetek
- Nem elérhető az adatbázis fájl
- Frissítő szerver nem elérhető
- Nem Win32 alkalmazás
- Hiányzó fájlok: "avlock.hun", "avconfig.ini", "incash.ini"
- Nincs új elérhető szoftverfrissítés
- Hibakód: 17
- Not valid database (INCASH.FDB)
- Windows megvédte a számítógépet üzenet
- Hibakód: 108
- Regisztrációs szerver elérése sikertelen
- Acces violation at address
- Hibakód: 10054
- Unable to complete network request to host "localhost". Failed to establish a connection
- Bitmap is not valid
- Hibakód: 10060
- Unsupported on disk structure for file
- Cannot attach to password database
- Hiba történt az ALIAS létrehozásakor - driver not know to system
- Cannot attach to services manager
- Az InCash.exe verziószáma kisebb, mint az adatbázis verziószáma!
- Célszámítógép visszautasította a kapcsolatot
- Invalid modify request conversion error string "ÉÉÉÉ.HH.NN."
- Connection rejected by remote interface
- Name not unique this context
- Frissítés van folyamatban