Álláslehetőségek cégünknél

Cégünk 1998 óta ügyviteli szoftverek, azon belül számlázó, készletnyilvántartó, valamint iratkezelő rendszerek fejlesztésével és értékesítésével foglalkozik. Jelenlegi termékkínálatunk az egyéni vállalkozóknak, szolgáltatást végző cégeknek, bolttulajdonosoknak, kis- és nagykereskedőknek egyaránt kiváló megoldásokat kínál több mint 2000 ügyfelünk számára.

Cégünk különlegessége a kiemelkedő terméktámogatás (pl. versenytársainkhoz képest gyorsabb válaszidő az ügyfelek kéréseire, továbbá nagyobb odafigyelés a problémáikra), egyedi fejlesztési igények megvalósítása, és a folyamatos termékfejlesztés. Ezeknek köszönhetően a top5-ben vagyunk az ügyviteli szoftverek piacán, de cél a top3-ba kerülés, amihez jelenlegi árbevételünket szeretnénk duplázni, és ehhez új piaci szegmenseket meghódítani.

Folyamatos a fejlődés, ezért is keresünk új munkatársat budapesti telephelyünkre a következő munkakörbe:

Ügyfélszolgálati munkatárs

Új munkatársunk elsődleges feladata ügyfeleink, felhasználóink kéréseinek megoldása, mert nem lehet olyan, amire nem létezik válasz, ezért az ön feladata lesz az ügyfelek kérdéseit, kéréseit saját hatáskörben, érdemben, a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni, az ehhez szükséges adminisztrációval együtt.

Előfordulhat, hogy szüksége lesz a társterületek (informatika, marketing) segítségére az ügyfél számára megfelelő megoldás, vagy válasz megadásához, amit az ügyfél felé önnek kell képviselni. A célunk az, hogy az iparág legjobb ügyfélszolgálatát biztosítsuk felhasználóink számára.

Elsődleges feladatok

•    az InCash ügyviteli rendszer tudásának elsajátítása
•    ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és írásban (szoftver rendelési és használati kérdéseket érintően)
•    folyamatos kapcsolattartás a kollégákkal (Slack chat program, telefon)

Másodlagos feladatok

•    megrendelések kezelése, visszaigazolása és számlázása
•    bejövő számlák iktatása, rögzítése
•    pénzügyi kiegyenlítések adminisztrálása, banki kivonatok ellenőrzése
•    postázási feladatok ellátása
•    külsős könyvelő és bérszámfejtő irodával való együttműködés, munkájuk támogatása
•    kimutatások készítése

Elvárások
Az ideális jelölt online ügyfélszolgálati tapasztalattal is rendelkezik, “vérbeli ügyfélszolgálati szakemberként” nem ijed meg a kötekedő, nehéz felfogású emberektől sem, hanem türelmes szakember módjára eléri, hogy az ügyfél, akárhogy is kezdett, a végén elégedett legyen.

•    jó kommunikációs és problémamegoldó készség szóban és írásban egyaránt
•    ügyfél-orientált gondolkodásmód
•    precíz munkavégzés és megbízhatóság
•    felhasználói szintű MS Office ismeretek
•    kiváló kapcsolatteremtő készség, csapatban való jó együttműködés (Kollegák munkájának támogatása)

Előny

•    jártasság ügyviteli rendszer használatában
•    gazdasági / pénzügyi végzettség és/vagy ismeret, valamint ügyfélszolgálati tapasztalat

Amit kínálunk
Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb elvárásoknak kell megfelelnie, cserébe hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

•    állandó, bejelentett alkalmazotti jogviszony
•    határozatlan idejű szerződés
•    versenyképes juttatási csomag: alapfizetés és béren kívüli juttatás (Edenred)
•    lehetőség ügyviteli és gazdasági ismeretek elsajátítására, ezen készségek fejlesztésére
•    4 órás délutáni (hétköznap 11:30-16:00 óra között), vagy 8 órás munkavégzés
•    részmunkaidőről továbblépési lehetőség 8 órás főállásra

Munkavégzés helye: Budapest
Munkaidő: teljes vagy részmunkaidős állás
Munkába állás kezdete: azonnal

Jelentkezés: Amennyiben képesnek érzi magát e munkakör betöltésére, az incash@incash.hu címen várjuk pályázatát (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz). Kérjük levele tárgyában az „Ügyfélszolgálati munkatárs” megjelölést.

A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

1.    Miért szeretne váltani?
2.    Mi az erőssége az ügyfélszolgálaton belül?
3.    Mi volt eddig a legsikeresebb reklamáció kezelése?
4.    Mik a legfontosabb elvárásai munkáltatójával szemben, hogy ott hosszú távra tervezzen?

Várjuk jelentkezését!

Jelenleg nincs MÁS betöltésre váró állás cégünknél, de ha úgy gondolod, hogy hasznos tagja lehetnél csapatunknak, nyugodtan küldd el önéletrajzod számunkra!

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, szakmai referenciákkal, motivációs levéllel, és nettó bérigény megjelöléssel az incash@incash.hu címen lehet!