Számlázó program és ügyviteli szoftverek
Ügyfélszolgálat: (+36-1) 238-0814
E-mail: incash@incash.hu
Jelenleg
2326 aktív cég
3955 felhasználója
dolgozik rendszerünkben

Terméktámogatás és szolgáltatások

Az InCash számlázó és vállalatirányítási rendszerek használata a vásárláskor csak elkezdődik, finomhangolása pedig sohasem ér véget. Az InCash Rendszerház kiemelkedő fontosságú feladatának tartja, hogy ügyfelei ebben ne maradjanak magukra, minden lehetséges eszközzel és szolgáltatással segítsünk ebben.

Aki egy InCash Rendszert vásárol az biztos lehet abban, hogy egy örök életre szóló törődést és biztonságot is kap tőlünk!
A több mint 2 millió kódsorból álló számlázó programunk esetében fejlesztőink nap-mint nap dolgoznak azon, hogy rendszerünk mindig megfeleljen a jogszabályi előírásoknak, hogy naprakészen kövessük az informatikai és technológiai fejlődési trendeket, valamint az egyes - ügyfeleink által is javasolt - változtatásokat minden partnerünk részére elérhetővé tegyük!

Az InCash Rendszerház az előbb említett célok eléréséért egy olyan terméktámogatási rendszert dolgozott ki, mely hosszútávon garantálja, hogy az InCash partnerei annak biztos tudatában használhatják szoftvereinket, hogy figyelünk Ügyfeleinkre, nyitottak vagyunk a problémáikra, megoldjuk őket és mindig figyelembe vesszük észrevételeiket is!
A terméktámogatásunk az első évben ingyenes, mert tapasztalatunk alapján ennyi idő elegendő a program beüzemeltetéséhez, beállításához és a felhasználói ismeretek teljes körű elsajátításához.

MegrendelésMegrendelés   AdatmódosításLicencszerződés


 

Terméktámogatási csomagunk és szolgáltatásaink ismertetése


Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat 1. Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat (terméktámogatási csomagunk része)
Az InCash Rendszerház telefonon 9.00-16.00-ig áll ügyfelei rendelkezésére, e-mailben pedig bármikor elküldheti segítség kérését vagy észrevételeit a szoftvereinkkel kapcsolatban.

A telefonos segítségnyújtás alkalmas:
- a szoftver kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
- egyedi igények és kérések megbeszélésére
- a szoftver által kiírt üzenetek értelmezésére
- gyorsan elhárítható hibák megoldására

Mind a telefon, mind pedig az e-mail megkeresés - iktatás után - ahhoz a kollégánkhoz kerül, aki érdemben segíteni tud Önnek!

Jogszabálykövetés 2. Jogszabálykövetés (terméktámogatási csomagunk része)
A számlázó és ügyviteli szoftverek abban különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák.
A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókban melyeket Ön nem használ!

NAV gyártói nyilatkozat (terméktámogatási csomagunk része) 3. NAV gyártói nyilatkozat (terméktámogatási csomagunk része)
Az InCash garantálja, hogy szoftverei a terméktámogatási időszak alatt megfelelnek a hatályos jogszabályi előírásoknak!
Az erről kiállított gyártói nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek átadni egy esetleges adóellenőrzés során.
Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az InCash az Ön részére kiállítani, ha az Ön szoftverének frissítése folyamatosan megtörtént.

Szoftverfrissítések biztosítása 4. Szoftverfrissítések biztosítása (terméktámogatási csomagunk része)
Az InCash szoftverei folyamatosan fejlődnek és új technikai és tartalmi elemekkel bővülnek.
Az InCash számára azonban folyamatos és kifogyhatatlan információtárat, azonnali visszacsatolást jelent minden egyes Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan észrevételt, ami a későbbiekben belekerül a programjainkba. Ezek a fejlesztések és újítások a programfrissítések során kerülnek Önhöz a terméktámogatási csomagunk részeként. 

Regisztrációs adatok módosítása 5. Regisztrációs adatok módosítása (terméktámogatási csomagunk része)
Az Ön InCash szoftverének aktiválása során a számlázó programjában rögzülnek a regisztrációs adatai (cégnév, székhely), melyek megváltoztatása Cégünk közreműködését igényli. Jogutódlás esetén is van mód ezen adatok megváltoztatására a terméktámogatás időszaka alatt.
A szolgáltatás díja: 3.500Ft+ÁFA/alkalom

Adatkonvertálás bevezetéskor 6. Regisztráció pótlása (terméktámogatási csomagunk része)
Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait pótolni sajnos nem tudjuk.

Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.

Internetes ügyféltámogatás 7. Internetes ügyféltámogatás (terméktámogatási csomagunk része)
Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk.

Fejlesztési igények megvalósítása 8. Fejlesztési igények megvalósítása (terméktámogatási csomagunk része)
Bár az InCash szoftverek folyamatos fejlesztés alatt állnak, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás és kontroll, az InCash egyedi igények megvalósítására is nyitott, amelyeket a megrendelő közreműködésével meg is valósít. A fejlesztési díjak árajánlat alapján egyedileg kerülnek kialakításra.
A szolgáltatás díja: 10.000Ft+ÁFA/óra
Tervezői díj: 16.000Ft+ÁFA/óra

Rendszer bevezetési oktatás 9. Rendszer bevezetési oktatás (terméktámogatási csomagunk része)
Szoftvereinkhez termékleírást biztosítunk és a szoftver is rendelkezik saját beépített súgó funkcióval. Az InCash Standard rendszer vásárlóinak 1, míg a Professional programok vásárlóinak 2 óra ingyenes oktatást biztosítunk irodánkban, előre egyeztetett időpontban a vásárlástól számított 1 hónapon belül.
InCash Gold programcsomaghoz irodánkban 6 óra, vagy helyszínen 4 óra ingyenes oktatást biztosítunk.
Amennyiben felhasználónk további oktatásra tart igényt, azt rezsióra-díjtáblázatunk szerinti díjazással vállaljuk.

Licencbővítés 10. Licencbővítés (terméktámogatási csomagunk része)
Nagyobb szoftver licenc vásárlásakor az előző szoftver árát beszámítjuk, így a két verzió közötti árkülönbözet megfizetésével juthat hozzá a nagyobb termék licencéhez, mindezt úgy, hogy a szoftverébe eddig felvitt adatai nem vesznek el, azokat továbbra is használhatja.

Online távsegítség nyújtása 11. Online távsegítség nyújtása (terméktámogatási csomagunk része)
Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a hibákat illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.
A szolgáltatás díja: 3.500Ft+ÁFA/félóra

Szaktanácsadás, rendszerszervezés 12. Szaktanácsadás, rendszerszervezés (terméktámogatási csomagunk része)
A szoftver bevezetést és használatának megkezdését követően, gyakran merül fel igény a kialakult munkafolyamatok áttekintésére. Ennek elsődleges oka, hogy a használatbavétel alatt a szoftver teljes körű ismerete hiányában nem az optimális módon kerülnek kialakításra az ügyviteli folyamatok. Szakértőink segítségével lehetőség van cégre és ügymenetre szabottan egyeztetni kollégáinkkal, akik az elmúlt évek alatt folytatott személyes konzultációk alkalmával megszerzett tudásukkal hozzájárulnak a program optimális és eredményes használathoz.
Szakértői díj: 10.000Ft+ÁFA/óra

Adatkonvertálás bevezetéskor 13. Adatkonvertálás bevezetéskor
Gyakran előfordul, hogy cégek lecserélik számlázó vagy vállalatirányítási szoftvereiket, de a régi rendszer törzsadatait nem szeretnék manuálisan felvinni az újonnan vásárolt InCash szoftverbe. Ehhez nyújt segítséget ez a szolgáltatásunk, mellyel lehetőség van a régi adatok (cikk és vevőtörzs) konvertálására az új, induló adatbázisba.
A szolgáltatás díja: 10.000Ft+ÁFA/óra

Az InCash szoftver működőképességének helyreállítása 14. InCash szoftver működőképességének helyreállítása
Ez az egyik leggyakrabban igénybevett szolgáltatásunk, melyet általában akkor szoktuk ajánlani ügyfeleinknek, ha az InCash szoftver nem indul, esetleg hibaüzenettel leáll.
Az InCash szoftvernek egy - általunk javasolt - megfelelő számítógépes környezetre van szüksége a  működéshez, aminek nagymértékben történő megváltozása eredményezheti azt, hogy az InCash nem indul, vagy hibaüzenettel leáll. A hiba úgy is bekövetkezhet, hogy Ön nem is veszi észre, mert azt egy vírus, esetleg egy másik szoftver frissítése, egy új szoftver telepítése, esetleg hardver hiba vagy egyszerűen egy hálózati hiba okozza.
Az esetek jelentős részét egy helyi rendszergazda orvosolni tudja az általunk biztosított információk alapján (InCash Kisokos), vagy ezen szolgáltatásunk keretében távsegítség megoldásunkkal kollégánk.

Kérem, vegye figyelembe, ha az InCash hibájából állna le a szoftvere, akkor minden bizonnyal még másik háromezer helyen is leállna, ha ez csak Önnél történt meg, akkor a hibát is az Ön rendszerében kell keresni!
Hibajavítás online távsegítséggel: 7.500Ft+ÁFA/alkalom

Bevezetés utáni oktatás (új munkatárs) 15. Bevezetés utáni oktatás (új munkatárs)
Amennyiben új munkatárs érkezik cégéhez, kívánsága szerint irodánkban vagy a megbízó telephelyén oktatásban részesítjük és felkészítjük az InCash szoftver hatékony használatára.
A szolgáltatás díja:
InCash Rendszerház irodájában: 7.500Ft+ÁFA/óra
A megbízó telephelyén: 10.000Ft+ÁFA/óra
A kiszállás díja Budapesten: 8.000Ft+ÁFA
A kiszállás díja vidéken: 8.000Ft+ÁFA+100Ft/km

Szakértői tevékenység helyszínen 16. Szakértői tevékenység helyszínen
Egy nagyobb InCash vállalatirányítási szoftver bevezetése, gyakran komoly szakmai irányítást igényel, ebben az esetben több napos helyszíni segítségnyújtás és szakértői tevékenység szükséges. Ez adott esetben a sikeres bevezetés nélkülözhetetlen feltétele is egyben. Több éves rendszerszervezési tapasztalattal rendelkező kollégáink munkája biztos segítség ilyenkor.
Szakértői tevékenység keretein belül vállaljuk továbbá olyan, az InCash rendszer működéséhez szükséges problémák behatárolását és elhárítását is a helyszínen, melyek akadályozzák a szoftver használatát. Ilyen meghibásodás lehet a hardver, vagy az operációs rendszer hibája. A hibaelhárítás megkezdését a bejelentést, vagy hiba megállapítást követő 3 munkanapon belül megkezdjük.


A szolgáltatás díja:
InCash Rendszerház irodájában: 7.500Ft+ÁFA
A megbízó telephelyén: 10.000Ft+ÁFA/óra
A kiszállás díja Budapesten: 8.000Ft+ÁFA
A kiszállás díja vidéken: 8.000Ft+ÁFA+100Ft/km

Munkaidőn kívüli - HOTLINE 17. Munkaidőn kívüli "HOTLINE"
Ez a szolgáltatásunk valódi 24 órás segítséget jelent ügyfeleink részére preferált telefonszámmal valamint internet alapú TeamViewer távsegítséggel.
A szolgáltatás díja: 20.000Ft+ÁFA/hó

Egyedi lekérdezések 18. Egyedi kimutatások készítése
Amennyiben az InCash adatbázisából olyan összefüggésben kíván adatokat nyerni, amiket az InCash beépített lekérdező rendszere nem tud, lehetőség van azt egyedileg elkészíteni. Az általunk elkészített egyedi lekérdezést Ön az InCash rendszeren belül bármikor használhatja és exportálhatja pl.: XLS formátumban.
A szolgáltatás díja: 10.000Ft+ÁFA/db

Adatbázis bevizsgálás és javítás 19. Sérült adatbázis bevizsgálás és javítás
Az InCash SQL adatbázisa több szinten védett az adatvesztéstől, azonban mégis előfordulhatnak esetek, amikor javítása elkerülhetetlen pl. áramkimaradásból vagy adathordozó meghibásodásából bekövetkező fájl sérülés esetén. Az adatbázis ilyen esetekben gyakran szerkezetileg sérül, de a benne tárolt adatok részben, vagy akár veszteség nélkül is helyreállíthatóak segítségünkkel. A sérülés mértékéről és a helyreállítás sikerességéről a szolgáltatás elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.
Fontos: Javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.
Az adatbázis bevizsgálás és javítás díja: 15.000Ft+ÁFA/félóra
On-line távsegítség igénybevételével: plusz 4.500Ft+ÁFA/félóra

 
Kezdőlap      |      Cégünkről      |      Termékek      |      Letöltés      |      Vásárlás      |      Partnerek      |      Támogatás      |      Kapcsolat      |      Oldaltérkép
© 2017 InCash Ügyvitel Zrt.    |    Adatvédelem    |    Felhasználás    |    Oldaltérkép    |    © InCash számlázó program