Rendelhető modulok

A megvásárolható modulok nagyszerű lehetőséget nyújtanak a felhasználó számára, hogy költség hatékonyan bővítsék rendszerüket a számukra szükséges funkciókkal. Az alapszoftver tudásán kívül gyakran felmerül az igény, egy-egy speciális, tevékenységtől függő kiegészítőre, mely a felhasználó számára a mindennapos munkában nagy segítséget jelent.

Az alapszoftverhez ezeket a kiegészítő modulokat csak egyszer szükséges megvásárolni, függetlenül a megvásárolt felhasználói licencek számától.

A különböző alapszoftverekhez vásárolható modulokról az árlistában tájékozódhat illetve a modulok részletes ismertetésénél ez az információ is megtalálható.

InCash Light
Light
InCash Standard
Standard
InCash Trade
Trade
InCash Professional
Professional
Előlegszámla készítése
Az előlegszámla kiállítása az ügyfélhez kötődik és az ügyfél bármely végszámlájában jóváírható.
Export-Import kezelése
Export- import kezelés modul, melyben kétnyelvű bizonylatok készítésére is van lehetőség.
Átutalások nyilvántartása
Szinte minden értékesítéssel foglalkozó cég bocsát ki és fogad átutalásos számlákat. A modul feldolgozza a beérkező és a kibocsátott átutalási számlákat is, így képet kap a tartozásairól és a kintlévőségeiről.
Pénztárkezelés
Ha szeretné, hogy elszámolásai pontosak legyenek, pénztárosa, eladója elszámoltatható legyen, ha folyamatos képet szeretne kapni a készpénzforgalmáról, a pénztári kifizetésekről, ha távoli boltját pontosan ellenőrzése alatt szeretné tartani, akkor erre a modulra feltétlenül szüksége lesz.
Szerződéses ár kezelése
A modul segítségével egyszerűen kiválaszthatók és egyedi árakkal láthatók el szerződés hatálya alá vont termékek.
Szerződés alapú rendszeres számlázás
A modul kifejezetten ajánlott irodaházak, karbantartást végző, internet szolgáltató vagy egyéb tevékenységeket rendszeresen számlázó cégek részére.
Több raktár kezelése
Ez a modul azoknak a cégeknek jelent segítséget akik többfajta tevékenységet végeznek, vagy bizományba helyezik ki árukészletük egy részét és emiatt több helyen szeretnének készletet kezelni.
Költségnyilvántartás
Minden olyan cégvezetőnek, aki naprakészen kézben akarja tartani cége nyereségességének alakulását erre a modulra szüksége van.
Szériaszám kezelése beszerzésnél
Ez a modul azoknak a cégeknek ajánlott, akik a megvásárolt árut nem azonnal értékesítik (később találnak vásárlót vagy garanciálisan adják tovább a terméket), ennél fogva követniük kell a cikk életét, hogy kitől, mikor és mennyiért szerezték be. Ezt a szériaszámok felvételével tudják áttekinteni.
Garanciajegy kezelés értékesítésnél
Ez a modul azoknak a cégeknek kínál megoldást, akiknél fontos, hogy a termékek egyedi azonosítása megoldott legyen, az eladott termékekről szériaszámos garancialevél készüljön.
Szerviz kiskereskedőknek
Azoknak a cégeknek ajánljuk ezt a modult, amelyek saját szervizben végzik a behozott termékek javítását és a felhasznált anyagokat valamint a javításhoz kapcsolódó szolgáltatásokat munkalapon kívánják vezetni.
Szerviz nagykereskedőknek
A szoftvernek ez egy olyan komplex eleme, ami végigköveti, és nyilvántartja a - garanciális javításra behozott termékeket - támogatja a beszállító felé történő ügyintézést - illetve az ügyfél felé történő lerendezést.
Üzletkötői jutalék rendszer kezelése
A modul segítségével egyszerűen és gyorsan ki tudják számítani a forgalom után járó jutalékokat.
Projektek kezelése
Minden cég aki projekteket indít egy-egy munka elvégzésére szeretné tudni azok eredményességét a kiadások és bevételek tükrében. Ehhez nyújt segítséget modulunk.
Telephelyek kezelése
Ezen egyedi modulunkat azoknak a cégeknek ajánljuk, akik több üzlettel vagy telephellyel rendelkeznek és üzleti folyamataikat egy rendszerben szeretnék nyomon követni.
Szigorú számadású nyomtatványok kezelése
Az InCash rendszer speciális modulja nagy segítség azoknak a nyomtatványbolt és irodaszer kereskedőknek, akik szigorú számadású nyomtatványok (pl.: kézi számlatömb) értékesítését is végzik és havi jelentési kötelezettségük van a NAV felé.
Könyvelés feladás
Azoknak a vállalkozásoknak nyújt nagy segítséget ez a modul, amelyek nagy mennyiségű számlát állítanak ki és a könyvelésük jelenleg a nyomtatott számlák alapján dolgozik.
6 db eladási ár kezelése (3 helyett)
A szoftver 3db eladási árat tud kezelni, amennyiben ez kevés lenne 6db-ig lehet bővíteni a modul segítségével.
Adatgyűjtő kezelése (vonalkód alapú)
Azon cégeknek nyújt adatgyűjtő kezelés modulunk megoldást, melyek raktározási és értékesítési feladataikhoz a normál vonalkód olvasókon kívül fejlett, „okos” megoldást is használni kívánnak. Az adatgyűjtő eszközök használatával a leltározás és készletkezelés gyorsítható, a folyamatok jelentősen leegyszerűsödnek.
Ügyfélkezelő rendszer (CRM)
Az ügyfélkapcsolat-kezelés egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa.
Árukiadó raktár kezelése
A nagykereskedelmi cégek működése olyan, hogy a számlázás és az árukiadás elkülönül egymástól. Ebben az esetben a számlázás után az árukiadás a raktárban történik, ahol a raktárosoknak kiadási információk állnak rendelkezésére, ami alapján az áru összekészíthető, kiadható.
E-mail küldő szolgáltatás
Az e-mail küldési szolgáltatás nagyszerű lehetőséget biztosít az InCash számlázó programot használó ügyfeleinknek, hogy a megrendelési, számlázási folyamatokról és a lejárt tartozásokról is automatikusan tájékoztassák ügyfeleiket.
InCash webáruház kliens modul
Az InCash univerzális webáruház kliens modulja azoknak a vállalkozásoknak ajánlott, akik egyedi fejlesztésű webáruházat üzemeltetnek és szeretnék InCash ügyviteli rendszerükkel azt összekötni.
XLS termék és ár importáló szoftver
Ezen egyedi kiegészítő szoftverünket azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknél gyakran előfordul, hogy termékeiket külső árlistákból kell beemelniük, frissíteniük, vagy a jelenlegi InCash-ben tárolt terméktörzsüket rendszeresen szeretnék Microsoft Excel szoftverben karbantartani vagy bővíteni.
Postakönyv modul (Iktató)
A modul InCash Iktató rendszerünkhöz vásárolható meg. A modullal lehetőség van a postázandó küldeményekhez feladójegyzék, kísérőlap (belföldi tértivevény, feladóvevény, utánvételi lap) illetve különböző méretben (TC/4, LC/5, LC/6, LA/4) borítékok nyomtatására.
FIFO elvű készletértékelés
A FIFO-rendszerű készletértékelés segítségével a készlet növekedését és csökkentését tételesen, tényleges beszerzési áron, raktáranként tudja nyilvántartani. Az egyes készlet-növekedési és készlet-csökkenési eseményeket készletkód segítségével köti össze, így lehetővé teszi azt, hogy az egyes értékesítési folyamatok mellé rendelhessük az azokat megalapozó beszerzési eseményeket áraikkal együtt, függetlenül az adott készletelemet érintő raktárközi mozgásoktól.
Számlázz.hu integráció
Az InCash Ügyviteli Rendszer és a Számlázz.hu integrációja (összekötése) lehetővé teszi, hogy az InCash rendszeren keresztül az Ön ügyfelei számára papír használata nélkül ún. elektronikus számlákat állítson ki, melyeket ők egy megadott e-mail címre rövid időn belül megkapnak. Ezzel felgyorsíthatja és kényelmesebbé teheti számlázását.
MiniCRM integráció
Az InCash - Mini CRM integrációval segíti értékesítőit, hogy minden beérkező megkeresésből kihozzák a legtöbbet. A rendszer kiosztja a feladatokat és figyelmeztet elvégzésükre, hogy az érdeklődők fizető vásárlókká váljanak. Munkatársait automatikus után követő e-mailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben.
Shoprenter webáruház kliens
Amennyiben az InCash készletnyilvántartó programok valamelyikét használja, csatlakoztassa egy modullal ShopRenter webáruházához ügyviteli rendszerét! Egy teljesen automatikus megoldást adunk az Ön kezébe.
UNAS webáruház kliens
Amennyiben az InCash készletnyilvántartó programok valamelyikét használja, csatlakoztassa egy modullal UNAS webáruházához ügyviteli rendszerét! Egy teljesen automatikus megoldást adunk az Ön kezébe.
Intrastat bevallás
Az Intrastat bevallás modul lehetővé teszi, hogy az InCash rendszeréből az Ön beszerzéseit, illetve eladásait egyszerű módon kiexportálja az KSH - Intrastat elektronikus adatszolgáltatás használatához.