Számlázó program és ügyviteli szoftverek
Ügyfélszolgálat: (+36-1) 238-0814
E-mail: incash@incash.hu
Jelenleg
2326 aktív cég
3955 felhasználója
dolgozik rendszerünkben
 

Biztonsági mentés küldése

Adat importálás/exportáláshoz, fájlsérülés kivizsgálásához, vagy egy ismeretlen probléma megoldásához adatbázis mentésre lehet szükségünk, ezért ilyenkor biztonsági mentést kell küldeni az InCash Ügyvitel Zrt. részére. Az IC Mentés nevű programunkat lehet használni erre a célra, ami egy gombnyomásra el tudja végezni ezt a feladatot.

Mentést csak olyan számítógépről lehet küldeni amin van Internet, valamint nem tiltja az FTP kapcsolatot speciális beállítás, és nem blokkolja vírusirtó vagy tűzfal program!

Biztonsági mentés küldésének menete
  1. Zárjon be mindent InCash terméket, és a kivizsgálás végéig ne nyissa meg újra egyiket se!
  2. Nyissa meg az InCash könyvtárát (alap esetben "C:\InCash\"), többgépes rendszer esetén a SZERVER GÉPEN-en
  3. A mappában keresse meg, és indítsa el az "ICMentes.exe" alkalmazást. A Windows alapból elrejti a kiterjesztéseket, ezért egy szürke ICMentés nevű floppy ikonos alkalmazást kell keresni
  4. Miután megnyílt a program, kattintson az "IC" feliratú gombra (ábra 1.), majd engedélyezze a biztonsági mentés küldését
  5. A biztonsági mentés feltöltése az adatbázis méretétől és az Internet sebességétől függően hosszabb ideig is eltarthat,
    ezért közben ne kapcsolja ki a számítógépet és ne zárja be a programot!
  6. Miután a program végzett a feltöltéssel kérjük értesítsen minket róla e-mailben, vagy telefonon: (+36-1) 238-0814

Ábra 1: biztonsági mentés küldése



Sikertelen küldés esetén

Amennyiben nincs Internet a számítógépen (és nem is megoldható a rákötés), esetleg hibát ír ki feltöltés közben, további lehetőségek közül lehet választani.

Az IC Mentés programot elindítva a "Biztonsági mentés készítése" gombra kell kattintani (ábra 2).

Ilyenkor a program megosztott mappájában (alap beállítással "C:\incash\Mentések\") készül egy ZIP fájl. A Mentések mappában található fájl(ok) neve tartalmazza a készítésük dátumát, azt kell elküldeni nekünk ami dátum szerint utoljára készült!

Ábra 2: biztonsági mentés készítése


Mentés küldésének módjai

  • Kisméretű ZIP fájl esetén (max. 100mb) e-mailben is el lehet küldeni csatolt fájlként. Ebben az esetben az e-mailbe kérjük írja bele, hogy kitől érkezik a biztonsági mentés, és milyen okkal (esetleg, hogy kivel lett megbeszélve)
  • Nagyméretű ZIP fájl esetén több ingyenes fájlmegosztó oldal használatát is igénybe veheti (pl. Dropbox, Google Drive, OneDrive, Box, Fájlposta, Mega, stb.). Ilyenkor a megosztás privát linkjét juttassa el nekünk e-mailben
  • Saját FTP tárhely használatával, ha oda feltölti, akkor szükségünk lesz az elérési adatokra (Host, felhasználónév, jelszó)
  • Adathordozóra másolva (pendrive, külső merevlemez, CD vagy DVD lemezre írva) személyesen a budapesti irodánkban átadva (1139 Budapest, Forgách u. 19.)
Kezdőlap      |      Cégünkről      |      Termékek      |      Letöltés      |      Vásárlás      |      Partnerek      |      Támogatás      |      Kapcsolat      |      Oldaltérkép
© 2018 InCash Ügyvitel Zrt.    |    Adatvédelem    |    Felhasználás    |    Oldaltérkép    |    © InCash számlázó program