Kiegészítő modulok

A megvásárolható modulok nagyszerű lehetőséget nyújtanak a felhasználó számára, hogy költség hatékonyan bővítsék rendszerüket a számukra szükséges funkciókkal. Az alapszoftver tudásán kívül gyakran felmerül az igény, egy-egy speciális, tevékenységtől függő kiegészítőre, mely a felhasználó számára a mindennapos munkában nagy segítséget jelent.

Az alapszoftverhez ezeket a kiegészítő modulokat csak egyszer szükséges megvásárolni, függetlenül a megvásárolt felhasználói licencek számától.

A különböző alapszoftverekhez vásárolható modulokról az árlistában tájékozódhat illetve a modulok részletes ismertetésénél ez az információ is megtalálható.

InCash Gold
Gold
InCash Professional
Professional
InCash Trade
Trade
InCash Standard
Standard
Előlegszámla kezelés
A modul használatával egyszerűvé válik az előlegszámlák kiállítása, a nyitott előlegek felhasználása, valamint ezek nyilvántartása.
Export - import számla kezelése
Export - import számla kezelés modul, melyben kétnyelvű bizonylatok készítésére is van lehetőség.
Átutalások nyilvántartása
A modul célja, az utalandó összegek és kintlévőségek egyszerű kezelése, a tartozások nyilvántartása az egyenlegek és felszólítások nyomtatásával, Cash Flow és a fizetési pontosság kimutatásokkal kiegészítve.
Költségnyilvántartás
Minden olyan cégvezetőnek, aki naprakészen kézben akarja tartani cége nyereségességének alakulását erre a modulra szüksége van.
Pénztárkezelés
Ha szeretné, hogy elszámolásai pontosak legyenek, pénztárosa, eladója elszámoltatható legyen, ha folyamatos képet szeretne kapni a készpénzforgalmáról, a pénztári kifizetésekről, ha távoli boltját pontosan ellenőrzése alatt szeretné tartani, akkor erre a modulra feltétlenül szüksége lesz.
Szerződéses ár kezelése
A modul segítségével egyszerűen kiválaszthatók és egyedi árakkal láthatók el szerződés hatálya alá vont termékek.
Szerződés alapú rendszeres számlázás
A modul kifejezetten ajánlott irodaházak, karbantartást végző, internet szolgáltató vagy egyéb tevékenységeket rendszeresen számlázó cégek részére.
Több raktár kezelése
Ez a modul azoknak a cégeknek jelent segítséget akik többfajta tevékenységet végeznek, vagy bizományba helyezik ki árukészletük egy részét és emiatt több helyen szeretnének készletet kezelni.
Szériaszám kezelése beszerzésnél
Ez a modul azoknak a cégeknek ajánlott, akik a megvásárolt árut nem azonnal értékesítik (később találnak vásárlót vagy garanciálisan adják tovább a terméket), ennél fogva követniük kell a cikk életét, hogy kitől, mikor és mennyiért szerezték be. Ezt a szériaszámok felvételével tudják áttekinteni.
Garanciajegy kezelés értékesítésnél
Ez a modul azoknak a cégeknek kínál megoldást, akiknél fontos, hogy a termékek egyedi azonosítása megoldott legyen, az eladott termékekről szériaszámos jótállási jegy készüljön.
Szerviz munkalap kezelés
Azoknak a cégeknek ajánljuk a szerviz munkalap modult, ahol saját szervizben végzik a termékek javítását és a felhasznált anyagok készletkezelését, valamint a javításhoz kapcsolódó szolgáltatásokat munkalapon kívánják vezetni.
Szerviz nagykereskedőknek
A szoftvernek ez egy olyan komplex eleme, ami végigköveti, és nyilvántartja a - garanciális javításra behozott termékeket - támogatja a beszállító felé történő ügyintézést - illetve az ügyfél felé történő lerendezést.
Üzletkötői jutalék rendszer kezelése
A modul segítségével egyszerűen és gyorsan ki tudják számítani a forgalom után járó jutalékokat.
Projektek kezelése
Minden cég aki projekteket indít egy-egy munka elvégzésére szeretné tudni azok eredményességét a kiadások és bevételek tükrében. Ehhez nyújt segítséget modulunk.
Telephelyek kezelése
Ezen egyedi modulunkat azoknak a cégeknek ajánljuk, akik több üzlettel vagy telephellyel rendelkeznek és üzleti folyamataikat egy rendszerben szeretnék nyomon követni.
LOT szám és szavatossági idő kezelés
A LOT szám szintű készletkezelés lehetővé teszi, hogy a felhasználó a beszerzési, gyártási, értékesítési folyamatok során LOT (készletkód, SARZS) szintjén határozza meg a készletek mozgását, eldönthesse mely LOT számok vegyenek részt a gyártási folyamatokban, értékesítésekben, raktári mozgásokban. A LOT szám szintű készletkezelés lehetővé teszi a szavatossági idő nyomon követését is.
Szigorú számadású nyomtatványok kezelése
Az InCash rendszer speciális modulja nagy segítség azoknak a nyomtatványbolt és irodaszer kereskedőknek, akik szigorú számadású nyomtatványok (pl.: kézi számlatömb) értékesítését is végzik és havi jelentési kötelezettségük van a NAV felé.
Könyvelés feladás
Azoknak a vállalkozásoknak nyújt nagy segítséget ez a modul, amelyek nagy mennyiségű számlát állítanak ki és a könyvelésük jelenleg a nyomtatott számlák alapján dolgozik.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
Cashbook integráció (RLB60)
A Cashbook integráció elsődleges célja, hogy számla továbbítási folyamatok automatizálásával egyszerűbbé tegye a vállalkozások és az RLB60 szoftvert használó könyvelőik közötti bizonylat átadást.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
6 eladási ársáv kezelése (3 helyett)
A szoftver 3 eladási ársávot tud kezelni, melyekre a kedvezmény rendszer építhető. Ez bővíthető a modul segítségével 6 eladási ársávra.
Adatgyűjtő kezelése (vonalkód alapú)
Azon cégeknek nyújt adatgyűjtő kezelés modulunk megoldást, melyek raktározási és értékesítési feladataikhoz a normál vonalkód olvasókon kívül fejlett, „okos” megoldást is használni kívánnak. Az adatgyűjtő eszközök használatával a leltározás és készletkezelés gyorsítható, a folyamatok jelentősen leegyszerűsödnek.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
Ügyfélkezelő rendszer (CRM)
Az ügyfélkapcsolat-kezelés egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa.
Árukiadó raktár kezelése
A nagykereskedelmi cégek működése olyan, hogy a számlázás és az árukiadás elkülönül egymástól. Ebben az esetben a számlázás után az árukiadás a raktárban történik, ahol a raktárosoknak kiadási információk állnak rendelkezésére, ami alapján az áru összekészíthető, kiadható.
E-mail küldő szolgáltatás
Az e-mail küldési szolgáltatás nagyszerű lehetőséget biztosít az InCash számlázó programot használó ügyfeleinknek, hogy a megrendelési, számlázási folyamatokról és a lejárt tartozásokról is automatikusan tájékoztassák ügyfeleiket.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
InCash webáruház kliens modul
Az InCash univerzális webáruház kliens modulja azoknak a vállalkozásoknak ajánlott, akik egyedi fejlesztésű webáruházat üzemeltetnek és szeretnék InCash ügyviteli rendszerükkel azt összekötni.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
XLS termék és ár importáló szoftver
Ezen egyedi kiegészítő szoftverünket azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknél gyakran előfordul, hogy termékeiket külső árlistákból kell beemelniük, frissíteniük, vagy a jelenlegi InCash-ben tárolt terméktörzsüket rendszeresen szeretnék Microsoft Excel szoftverben karbantartani vagy bővíteni.
FIFO elvű készletértékelés
A FIFO-rendszerű készletértékelés segítségével a készlet növekedését és csökkentését tételesen, tényleges beszerzési áron, raktáranként tudja nyilvántartani. Az egyes készlet-növekedési és készlet-csökkenési eseményeket készletkód segítségével köti össze, így lehetővé teszi azt, hogy az egyes értékesítési folyamatok mellé rendelhessük az azokat megalapozó beszerzési eseményeket áraikkal együtt, függetlenül az adott készletelemet érintő raktárközi mozgásoktól.
Shoprenter webáruház kliens
Amennyiben az InCash készletnyilvántartó programok valamelyikét használja, csatlakoztassa egy modullal ShopRenter webáruházához ügyviteli rendszerét! Egy teljesen automatikus megoldást adunk az Ön kezébe.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
UNAS webáruház kliens
Amennyiben az InCash készletnyilvántartó programok valamelyikét használja, csatlakoztassa egy modullal UNAS webáruházához ügyviteli rendszerét! Egy teljesen automatikus megoldást adunk az Ön kezébe.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
Csomagküldők kezelése
Csomagküldő integrációs modulunk segítségével egyszerűsítheti a szállításhoz kapcsolódó adatátadást, ezzel gyorsítva a feladási folyamatot és a címke nyomtatást.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
Intrastat bevallás
Az Intrastat bevallás modul lehetővé teszi, hogy az InCash rendszeréből az Ön beszerzéseit, illetve eladásait egyszerű módon kiexportálja az KSH - Intrastat elektronikus adatszolgáltatás használatához.
EDI számlázás és integráció
EDI kommunikációs modulunk segítségével számláit elektronikus formában küldheti el ennek fogadására felkészült ügyfelei részére.
Csak előfizetéses modellben vásárolható meg.
Postakönyv modul (Iktató)
A modul InCash Iktató rendszerünkhöz vásárolható meg. A modullal lehetőség van a postázandó küldeményekhez feladójegyzék, kísérőlap (belföldi tértivevény, feladóvevény, utánvételi lap) illetve különböző méretben (TC/4, LC/5, LC/6, LA/4) borítékok nyomtatására.