Megoldástár

Nem elérhető az adatbázis fájl

Rossz elérési útvonal lett megadva áttelepítésekor

Amennyiben újra lett telepítve a számítógép valószínűleg a program nem ugyanoda lett visszamásolva, mint ahol korábban volt. Az InCash program mappájában az incash.ini fájlt kell megnyitni szerkesztésre, és ott kell ellenőrizni az elérési utakat.
Ha például a C: meghajtón található a program, akkor így (c:\incash\incash.ini) fájl tartalma a következő kell legyen: 

IBDBPath=localhost:C:\InCash\INCASH.FDB 
NETDIR=C:\InCash\

Többgépes rendszernél annak a számítógépnek a nevét és elérési útját kell megadni, ahol a az adatbázis található (a szervergép).

Ha nem tudja (vagy nem szeretné) az incash.ini fált kézzel szerkeszteni

Megoldás lehet még az incash.ini fájl átnevezése, ilyenkor a program induláskor felteszi a kérdés, hogy hol található az adatbázis fájl:

Egygépes rendszer esetén a válasz legyen "Nem", akkor a program helyben hozza létre az incash.ini fájlt.

Többgépes rendszer esetén a válasz legyen "Igen", és akkor a hálózaton keresztül ki kell tallózni a szerver számítógép könyvtárát.