Megoldástár

Hibakód: 10054

Hiányzik, vagy megsérült egy szöveges fájl a program főkönyvtárában

A hibaüzenet oka az lehet, hogy nem jött létre, vagy valami blokkolta/törölte az InCash főkönyvtárában (általában "C:\incash\") található "upgradeip.txt" nevű fájl.

A javítás végett a következőt kell elvégezni:

  • le kell állítani minden InCash terméket (számlázó, iktató)
  • a "C:\incash\" mappába létre kell hozni egy új jegyzetfüzetet (a mappában fehér üres részén: Új / Szöveges dokumentum), és el kell nevezni "upgradeip.txt" néven
  • meg kell nyitni szerkesztésre a létrehozott "upgradeip.txt" fájlt, és bele kell írni a következőt: incash.dyndns.org
  • el kell menteni a fájlt, és el kell indítani a számlázó programot
  • miután elindult a program be kell jelentkezni, majd meg kell nyitni a "Terméktámogatás / Regisztráció" menüpontot.
  • a felugró zöld ablakban bal alul rá kell nyomni a "Modulok aktualizálása" gombra

Ha ezek után nem dob hibát a program, akkor sikerült lekérdezni a terméktámogatással kapcsolatos adatokat a programnak, és lehet használni.