Cashbook integráció

A Cashbook integráció célja, hogy folyamatok automatizálásával egyszerűbbé tegye a vállalkozások és a könyvelőik közötti bizonylat átadást.
Termékleírás

Az InCash Ügyviteli rendszeren belül beállításoktól függően a kiállított előleg- és normál számlák automatikusan vagy manuálisan átadásra kerülnek a Cashbook részére. A számlázó 30 percenként ellenőrzi, hogy van-e újonnan átadásra megjelölt bizonylat, amit át kell adnia. Automatikus működési üzemmódban az újonnan kiállított előleg- vagy normál számlák átadásra megjelölése azonnal megtörténik. A szokásos számla adatok mellett az InCash a pénzügyi kiegyenlítéseket is automatikusan át tudja adni, így minden (már a Cashbook részére elküldött) bizonylatot érintő pénzügyi tranzakciót is nyomon tud követni könyvelője.

Az InCash Ügyviteli rendszer lehetőséget ad arra, hogy egy beállított dátumtól kezdődően keltezett előleg- illetve normál számla átadásra kerüljön a Cashbook részére. Ez hasznos lehet akár negyedéves adatok visszamenőleges feltöltésére is.

    Beállítási útmutató letöltése

    Az integrációhoz szükséges beállítási útmutatót ide kattintva tudja letölteni. 

    Licencek

    Light Standard Trade Professional
    Végleges licenc nem rendelhető 30 000 Ft nem rendelhető 30 000 Ft
    Havi bérlés nem rendelhető 2 700 Ft nem rendelhető 2 700 Ft

    * Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák

    Megrendelés