Számlázó program és ügyviteli szoftverek
Ügyfélszolgálat: (+36-1) 238-0814
E-mail: incash@incash.hu
Jelenleg
2326 aktív cég
3955 felhasználója
dolgozik rendszerünkben
Kiegészítő modulok
Az alapszoftverhez külön megvásárolható modulok ismertetése.

InCash Gold ügyviteli rendszer kiegészítő modulok

Az InCash Gold rendszer alapváltozata minden lényeges ügyviteli folyamatot támogat. Lehetővé teszi a számlázási, készletkezelési, ügyfél- és termék nyilvántartási feladatokat, és képes ellátni a megrendelések kezelésének, a szállítólevelek készítésének és az export számlázás folyamatait.

Az InCash Gold ügyviteli rendszerhez vásárolható kiegészítő modulok jellemzői:

A kiegészítő modulokkal költség hatékonyan bővíthető az InCash Gold ügyviteli rendszer a szükségessé vált funkciókkal. Az alaprendszer képességei az értékesítési funkciók bővítésétől egészen a közbeszerzés kezeléséig számtalan új lehetőséggel felbővíthető a kiegészítő modulok segítségével. A modulok megvásárlása csak egyszeri kiadást jelent, függetlenül a meglévő, vagy újonnan vásárolt felhasználói licencek számától.

Az InCash Gold ügyviteli rendszerhez vásárolható kiegészítő modulok ismertetése:

Értékesítési modul

A modul előlegszámla készítésével támogatja az előleghez kötött megrendelések kezelését, mely az ügyfél bármely végszámlájában jóváírható. A modul megoldja a fizetett előleg nyilvántartást és egyszerűsíti a jóváírás műveletét.

A modul külön szolgáltatása a szerződéses ár kezelése, mely lehetővé teszi az előnyben részesített partnerek (pl. viszonteladók) egyedi, szerződés alapján képzett termékárak rögzítését és alkalmazását a tetszőleges forgalmazási időszakon át.

Az értékesítési modul a rendszerben tárolt ügyféladatok és a foglalkoztatott ügynökök, vagy jutalék elszámolásban érdekelt alkalmazottak összekapcsolása révén, képes az ügynök-ügyfél kapcsolatok nyilvántartására, valamint a jutalékok egyszerű személyre szabott képlet alapján történő, gyors számítására.

Pénzügyi modul

Egy vállalkozásban a nyereség meghatározáshoz a bevételi adatok mellett a költségadatok ismerete is szükséges. Annak a cégvezetőnek, aki a bevétel-költség arány alapján képződött nyereség aktuális adatait a rendszerben tárolt információk alapján akarja nyomon követni, erre a modulra van szüksége.

A modul alapszolgáltatása, az átutalási számlák kezelése mellett a pénztári feladatok ellátása is. Az előbbi esetben a feldolgozott beérkező- és a kibocsátott átutalási számlák alapján folyamatos információk biztosítása a tartozások, kintlévőségek pénzügyi adatairól. Nagy előnye a kintlévőség- és tartozásállomány naprakész lekérdezhetősége.

A pénztári feladatok ellátása során pontos és könnyű pénztárkezelést, a készpénzforgalom folyamatos alakulásának figyelését teszi lehetővé, beleértve a készpénz mozgások bizonylatolását is. A modul képes a felhasználónkénti készpénz elszámolás kezelésére, valamint a számlázástól elkülönített pénztáros általi kasszaműveleteket is támogatja.

Készlet modul

A modul a több féle készlet kezelésével foglakozó vállalkozások munkáját segíti. A tevékenységi kör jellegétől függően lehetővé teszi több raktár kezelését, így jól alkalmazható a kereskedelmi feladatok mellett összeszerelő, vagy szerviz feladatokat is ellátó cégek rendszerében.

A nagykereskedelmi cégek esetében jellemzően elkülönül egymástól a számlázás és az árukiadás. A modul a két folyamatot különválaszthatóan kezeli, ám a rendszerben tárolt számlainformációk alapján a raktári kiadás előkészítése felgyorsítható és kereskedelmi folyamat jól nyomon követhető.

A modul kiválóan alkalmas a bizományba átvett árucikkek forgalmazásának nyilvántartására és elkülönített raktárak szerinti kezelésére. Lehetővé teszi, hogy a raktárakból külön-külön kimutatásokat generáljon a raktárkészletekről, a forgalmazott termékekről és pénzügyi adatokról.

Szerviz modul

A modul biztosítja, hogy a szerviztevékenység a hibabejelentéstől a javított termék felhasználónak történő átadásáig, nyilvántartott és végigkövethető legyen. Kezeli a felhasznált anyagok azonosítóit és egyéb információit, valamint az elvégzett szolgáltatások technikai és pénzügyi adatait, lehetővé téve a számla-információk átadását számlázásra, emellett utólagos nyomtatást és visszakereshetőséget tesz lehetővé.

A megvásárolt modul olyan komplex elemként integrálódik a rendszerbe, mely végigköveti, és nyilvántartja a javításra átvett termékek életútját. A modul jelentősen megkönnyíti a szerviztevékenységgel bővített, számítástechnikai és műszaki cikk kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó vállalkozások, üzletek munkáját.

A szerviz modul kezeli a cikktörzsben szereplő termékek átvételét, az átvett termékről bizonylatot állít ki, mely átvételi elismervényként szolgál.

Garancia modul

A modul a nem azonnal értékesített áruk (később kerülnek értékesítésre, vagy garancia miatt követendő az árucikk életútja) garanciális értékesítésében nyújt nagy segítséget, tárolva és megőrizve az egyedi azonosítókat és beszerzési információkat.

Fontos lehet a modul szolgáltatása a számítástechnikai, háztartás- és szórakoztató elektronikai termékek kereskedelmével foglalkozó vállalkozások esetén, ahol az egyedi azonosítók alapján történő garanciális időszak pontos meghatározása és nyomon követése kiemelten hangsúlyos.

A modul alkalmazása megoldást nyújt olyan esetekben is, amikor forgalmazott és egyedileg beazonosítható termék nem rendelkezik gyári garancia időtartammal, így a garanciális kötelezettség a forgalmazót terheli.

A modul természetesen támogatja az elkülönült számlázási és árukiadási folyamatok adatszintű összekapcsolását.




















   Értékesítési modul

 

 

 

    Pénztárkezelés

   

 

 

 Többraktár kezelés

   

 

 

 

       Szervizkisker

   

 

 

 

   Gyártási számok

   

Kezdőlap      |      Cégünkről      |      Termékek      |      Letöltés      |      Vásárlás      |      Partnerek      |      Támogatás      |      Kapcsolat      |      Oldaltérkép
© 2018 InCash Ügyvitel Zrt.    |    Adatvédelem    |    Felhasználás    |    Oldaltérkép    |    © InCash számlázó program