E-számla kiállítása InCash szoftverből
Az elektronikus számla az elkövetkezendő években folyamatosan háttérbe szorítja a papír alapú bizonylatolást. Ennek legfőbb oka, hogy lényegesen egyszerűbb, olcsóbb és környezetbarát megoldást nyújt a hagyományos számlázáshoz képest.
Milyen előnyei vannak az e-számla kiállításának és mikor érdemes áttérni rá?
- Nincs nyomtatási, postázási költség, a tárolás lényegesen egyszerűbb és olcsóbb. A számla kézbesítése ellenőrizhető, a feldolgozása automatikus.
- Az e-számlái nem vesznek el vagy sérülnek meg, illetve bármikor, könnyedén (évek múlva is) másodpercek alatt visszakereshetők és rendelkezésre állnak szemben a hagyományos számlákkal.
- A hagyományos papíralapú számlázással kapcsolatban felmerülő átlagos költségek összege meghaladja a 400 Ft-ot számlánként. Az elektronikus számla kiállítással ennek akár 80%-ka is megtakarítható.
Az elektronikus számlázás előnye, hogy gyorsabban és biztosabban jutnak el a számlák a tulajdonosához, könnyebben feldolgozható, valamint nincs tárolási, archiválási teendő és költség, mivel az eredeti számla 8 évig bármikor lehívható az elektronikus számla rendszerből. A számlák hitelességüket megőrizve többszörösen továbbíthatóak. További előnye, hogy a szolgáltató rendszerében elérhető számlák bankkártyával is kifizethetőek.
Szoftvereinkben lehetőség van elektronikus számlák kiállítására, mely elsősorban a szolgáltató cégeknek ideális, mivel postázási költségeiket jelentősen csökkenthetik. Webáruházak esetén, ahol a papír számla az elküldött áru mellé kerülhet, nem az anyagi szempontok miatt érdemes az e-számla mellett döntenünk.
Az e-számla rendszerben, a számlát a befogadó fél által megadott e-mail címre továbbítják, amelyet törvényi előírásoknak megfelelően egy hagyományos számlakép formájában PDF dokumentumként fog megkapni az elektronikus számlázás rendjéről szóló 207/CXVII számú (ÁFA) törvény 175§ alapján digitális aláírással ellátva.
Az InCash Ügyviteli Rendszer minden változata rendelkezik ingyenesen elérhető e-számla funkcióval, viszont a törvény által előírt számla hitelesítéshez és annak a törvényben megszabott ideig történő tárolásához külső partnerrel történő szerződés szükséges! Az InCash évek óta teljes megelégedéssel dolgozik a Számlaközpont Zrt.-vel, akiket bátran ajánlunk ügyfeleinknek.
Mennyibe kerül egy e-számla?
InCash ügyfelek részére a Számlaközpont Zrt. egyedi ajánlatot készít:
Egyszeri csatlakozási költség: 19.000Ft+Áfa
A számlánként fizetendő díj a kiállított számlamennyiségtől függ.
TIPP! Szolgáltató partnerünk, a mennyiség növekedésével jelentős kedvezményeket biztosít ügyfeleinkenk, így mindenképpen érdemes ajánlatot kérni!
Ajánlatkérés és megrendelés
Amennyiben Ön is szeretne ügyfeleinek papír számla helyett elektronikus számlát küldeni, úgy vegye fel a kapcsolatot és kérjen ajánlatot elektronikus számla szolgáltató partnerünktől. Igényét felénk nem kell jeleznie, mivel minden szoftverünkben ingyenesen elérhető az elektronikus számla integráció, amely használatához csak a Számlaközpont Zrt.-vel szükséges szerződnie.
Az elektronikus számlázást biztosító partnerünk munkatársai a felmerülő kérdésekben és egyedi ajánlatkérés esetén is várják megkeresését:
Számlaközpont Zrt.
Görög Ibolya
Értékesítő
Telefon: +36 20/215-0103, +36 20/393-9231
e-mail: gorog.ibolya@szamlakozpont.hu
weboldal: www.szamlakozpont.hu
Fontos: a szolgáltatás igénybevételéhez szerződéskötés szükséges a Számlaközpont Zrt.-vel. Szerződéskötés után, a viszakapott kód beillesztésével élesedik az e-számla modul programunkban.
Az Európai Parlament Környezetvédelmi Bizottságának 2009-ben elkészült jelentése szerint 13-16 millió fával kevesebb kerülne kivágásra, ha az unióban általánossá válna az elektronikus számlázás.
Állítson ki takarékos és környezetkímélő e-számlát InCash programjával!
E-számla beállítások az InCash szoftverekben
Töltse le dokumentációnkat az InCash szoftverben elérhető e-számla beállításáról!
Képernyőképek