DIMOP_PLUSZ-1.1.2/A-24 támogatás

A Digitális Megújulás Operatív Program Plusz keretén belül a Energiaügyi Minisztérium, mint Támogató a DIMOP_PLUSZ-1.1.2/A-24-2025-00176 azonosító számú, „Digitális
termék-innovációs fejlesztés megvalósítása az InCash Ügyvitel Zrt-nél” című támogatási kérelmet elbírálta, és támogatásra alkalmasnak minősítette.

1. a kedvezményezett neve: InCash Ügyvitel Zrt.
2. a fejlesztés tárgya: Digitális termék-innovációs fejlesztés
3. a szerződött támogatás összege: 34.904.800 Ft

4. a projekt tartalmának részletes bemutatása:

Az InCash Ügyvitel Zrt. immár több mint 25 éve meghatározó szerepet tölt be a hazai ügyviteli szoftverfejlesztés területén. Fő profilját saját fejlesztésű ERP-, számlázó-, készletkezelő- és pénzügyi rendszerek alkotják, amelyeket kifejezetten kis- és középvállalkozások igényeire szabva fejleszt és támogat.

Termékeit országszerte több ezer felhasználó alkalmazza, ügyfélköre pedig folyamatosan bővül. Sikere mögött a folyamatos technológiai megújulás és az ügyfelek visszajelzéseire épülő fejlesztési irányvonalak állnak. Mindezek révén az InCash Ügyvitel Zrt. a digitális ügyviteli megoldások piacának elismert szereplőjévé vált.

A vállalkozás szakmai megbízhatóságát nemcsak a hosszú távú piaci jelenlét, hanem az általa kiépített technológiai ökoszisztéma és széles körű, saját fejlesztésű alkalmazás-portfólió is alátámasztja.

A jelen projektben kifejleszteni tervezett mobilalkalmazás célja egy olyan, az üzletkötőket támogató mobil CRM-platform létrehozása, amely egyesíti a feladatkezelést és az ügyfélkapcsolati adatok gyors elérését, feldolgozását. Az üzletkötők bárhonnan, akár útközben is elérhetik az ügyféladatokat és a teendőlistákat és MI-alapú segítséget kapnak az ajánlatok kidolgozásához, elkészítéséhez. A rendszer navigációs modulja listázza a közelben lévő ügyfeleket, és a Waze alkalmazással összedolgozva azonnali lehetőséget biztosít az útvonaltervezéshez, navigációhoz. Ezeknek a funkcióknak köszönhetően az üzletkötők gyorsan és egyszerűen állíthatják össze aktuális ajánlataikat, bárhol, bármikor, ráadásul jelentősen minimalizálhatják a személyes találkozók megtervezésére fordított időt.

A tervezett alkalmazás főbb funkciói:

- Feladat- és ügyfélkezelés: Határidők, ellenőrző listák kezelése; egyedi mezőkkel bővíthető ügyfélnyilvántartás a teljes korábbi vásárlási előzményekkel és ügyféltörténettel.

- Térképes keresés: Közelben lévő ügyfelek térképes megjelenítése, Waze-integráció az útvonaltervezés gyorsításához.

- Forgalom lekérdezése: Saját értékesítési adatok megtekintése havi és negyedéves bontásban, valós idejű kimutatásokkal.

- CRM-megjegyzések és statisztikák: Ügyfél-specifikus megjegyzések rögzítése, vásárlási előzmények és top termékek elemzése, részletes ügyfélstatisztikák megjelenítése.

- Termékkeresés: Rugalmas szűrők (kategória, elérhetőség, stb.) és egyedi ügyfélárak megjelenítése segíti az azonnali ajánlatkészítést.

5. a projekt tervezett befejezési dátuma:  2027.08.31.