Terméktámogatási szolgáltatások

Az InCash számlázó és vállalatirányítási rendszerek használata a vásárláskor csak elkezdődik, finomhangolása pedig sohasem ér véget. Az InCash Ügyvitel Zrt. kiemelkedő fontosságú feladatának tartja, hogy ügyfelei ebben ne maradjanak magukra, minden lehetséges eszközzel és szolgáltatással segítsünk ebben.

Aki egy InCash Rendszert vásárol az biztos lehet abban, hogy egy örök életre szóló törődést és biztonságot is kap tőlünk!
A több mint 2 millió kódsorból álló számlázó programunk esetében fejlesztőink nap-mint nap dolgoznak azon, hogy rendszerünk mindig megfeleljen a jogszabályi előírásoknak, hogy naprakészen kövessük az informatikai és technológiai fejlődési trendeket, valamint az egyes - ügyfeleink által is javasolt - változtatásokat minden partnerünk részére elérhetővé tegyük!

Az InCash Ügyvitel Zrt. az előbb említett célok eléréséért egy olyan terméktámogatási rendszert dolgozott ki, mely hosszútávon garantálja, hogy az InCash partnerei annak biztos tudatában használhatják szoftvereinket, hogy figyelünk Ügyfeleinkre, nyitottak vagyunk a problémáikra, megoldjuk őket és mindig figyelembe vesszük észrevételeiket is!
A terméktámogatásunk az első évben ingyenes, mert tapasztalatunk alapján ennyi idő elegendő a program beüzemeltetéséhez, beállításához és a felhasználói ismeretek teljes körű elsajátításához.

Terméktámogatási csomagban foglalt szolgáltatások

Telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat

Az InCash Ügyvitel Zrt. telefonon 9.00-15.30-ig áll ügyfelei rendelkezésére, e-mailben pedig bármikor elküldheti segítség kérését vagy észrevételeit a szoftvereinkkel kapcsolatban.

A telefonos segítségnyújtás alkalmas:

  • a szoftver kezelésével kapcsolatos kérdések megválaszolására
  • egyedi igények és kérések megbeszélésére
  • a szoftver által kiírt üzenetek értelmezésére
  • gyorsan elhárítható hibák megoldására

Mind a telefon, mind pedig az e-mail megkeresés - iktatás után - ahhoz a kollégánkhoz kerül, aki érdemben segíteni tud Önnek!

Jogszabálykövetés

A számlázó és ügyviteli szoftverek abban különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák.
A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókban melyeket Ön nem használ!

NAV gyártói nyilatkozat

Az InCash garantálja, hogy szoftverei a terméktámogatási időszak alatt megfelelnek a hatályos jogszabályi előírásoknak!
Az erről kiállított gyártói nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek átadni egy esetleges adóellenőrzés során.
Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az InCash az Ön részére kiállítani, ha az Ön szoftverének frissítése folyamatosan megtörtént.

Innovatív fejlesztések

Az InCash szoftverei folyamatosan fejlődnek és új technikai és tartalmi elemekkel bővülnek.
Az InCash számára azonban folyamatos és kifogyhatatlan információtárat, azonnali visszacsatolást jelent minden egyes Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan észrevételt, ami a későbbiekben belekerül a programjainkba. Ezek a fejlesztések és újítások a programfrissítések során kerülnek Önhöz a terméktámogatási csomagunk részeként.

Internetes ügyféltámogatás
Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk.

Regisztráció pótlása
Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait pótolni sajnos nem tudjuk.

Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.

Regisztrációs adatok módosítása
Az InCash szoftver aktiválása során az Ön programjában rögzítésre kerülnek a regisztrációs adatok (cégnév, székhely, adószám, belső azonosító), melyek megváltoztatásához cégünk közreműködése szükséges.
A szolgáltatás díja terméktámogatással: 3.500Ft+ÁFA/alkalom
Cégnév adatainak megváltoztatásához kérje egyedi ajánlatunkat!
További információ: https://www.incash.hu/adatmodositas

Fejlesztési igények megvalósítása
Bár az InCash szoftverek folyamatos fejlesztés alatt állnak, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás és kontroll, az InCash egyedi igények megvalósítására is nyitott, amelyeket a megrendelő közreműködésével meg is valósít. A fejlesztési díjak árajánlat alapján egyedileg kerülnek kialakításra.
A szolgáltatás díja: 20.000Ft+ÁFA/óra
Tervezői díj: 20.000Ft+ÁFA/óra

Licencbővítés
Nagyobb szoftver licenc vásárlásakor az előző szoftver árát beszámítjuk, így a két verzió közötti árkülönbözet megfizetésével juthat hozzá a nagyobb termék licencéhez, mindezt úgy, hogy a szoftverébe eddig felvitt adatai nem vesznek el, azokat továbbra is használhatja.

Szaktanácsadás, rendszerszervezés
A szoftver bevezetést és használatának megkezdését követően, gyakran merül fel igény a kialakult munkafolyamatok áttekintésére. Ennek elsődleges oka, hogy a használatbavétel alatt a szoftver teljes körű ismerete hiányában nem az optimális módon kerülnek kialakításra az ügyviteli folyamatok. Szakértőink segítségével lehetőség van cégre és ügymenetre szabottan egyeztetni kollégáinkkal, akik az elmúlt évek alatt folytatott személyes konzultációk alkalmával megszerzett tudásukkal hozzájárulnak a program optimális és eredményes használathoz.
Szakértői díj: 20.000Ft+ÁFA/óra

Kiegészítő szolgáltatások

Online távsegítség nyújtása (TeamViewer)
Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a hibákat illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.
A szolgáltatás díja: 7.000Ft+ÁFA/30 perc

Adatkonvertálás bevezetéskor
Gyakran előfordul, hogy cégek lecserélik számlázó vagy vállalatirányítási szoftvereiket, de a régi rendszer törzsadatait nem szeretnék manuálisan felvinni az újonnan vásárolt InCash szoftverbe. Ehhez nyújt segítséget ez a szolgáltatásunk, mellyel lehetőség van a régi adatok (cikk és vevőtörzs) konvertálására az új, induló adatbázisba.
A szolgáltatás díja: 14.000Ft+ÁFA/óra

Szoftver felhasználói oktatása
Igény szerintformában online, személyesen irodánkban vagy a megrendelő telephelyén oktatást tartunk a felhasználók részére és felkészítjük őket az InCash szoftver hatékony használatára.

A szolgáltatás díja:
Online és az InCash Ügyvitel Zrt. irodájában: 20.000Ft+ÁFA/óra
A megbízó telephelyén: 20.000Ft+ÁFA/óra
A kiszállás díja Budapesten: 20.000Ft+ÁFA
A kiszállás díja vidéken: 20.000Ft+ÁFA+250Ft/km

Szakértői tevékenység helyszínen
Egy nagyobb InCash vállalatirányítási szoftver bevezetése, gyakran komoly szakmai irányítást igényel, ebben az esetben több napos helyszíni segítségnyújtás és szakértői tevékenység szükséges. Ez adott esetben a sikeres bevezetés nélkülözhetetlen feltétele is egyben. Több éves rendszerszervezési tapasztalattal rendelkező kollégáink munkája biztos segítség ilyenkor.
Szakértői tevékenység keretein belül vállaljuk továbbá olyan, az InCash rendszer működéséhez szükséges problémák behatárolását és elhárítását is a helyszínen, melyek akadályozzák a szoftver használatát. Ilyen meghibásodás lehet a hardver, vagy az operációs rendszer hibája. A hibaelhárítás megkezdését a bejelentést, vagy hiba megállapítást követő 3 munkanapon belül megkezdjük.

A szolgáltatás díja:
InCash Ügyvitel Zrt. irodájában: 20.000Ft+ÁFA
A megbízó telephelyén: 20.000Ft+ÁFA/óra
A kiszállás díja Budapesten: 20.000Ft+ÁFA
A kiszállás díja vidéken: 20.000Ft+ÁFA+250Ft/km

Kiszállási díjak
Szolgáltatásaink igénybevételére lehetőség van személyesen az InCash Ügyvitel Zrt. irodájában vagy kiszállási díj ellenében a megrendelő telephelyén. A helyszínre szállási lehetőségeinket az alábbi díjak ellenében biztosítjuk:
A kiszállás díja Budapesten: 20.000Ft+ÁFA
A kiszállás díja vidéken: 20.000Ft+ÁFA+250Ft/km

Egyedi kimutatások készítése
Amennyiben az InCash adatbázisából olyan összefüggésben kíván adatokat nyerni, amiket az InCash beépített lekérdező rendszere nem tud, lehetőség van azt egyedileg elkészíteni. Az általunk elkészített egyedi lekérdezést Ön az InCash rendszeren belül bármikor használhatja és exportálhatja pl.: XLS formátumban.
A szolgáltatás díja: 14.000Ft+ÁFA/db

InCash szoftver működőképességének helyreállítása
Ez az egyik leggyakrabban igénybevett szolgáltatásunk, melyet általában akkor szoktuk ajánlani ügyfeleinknek, ha az InCash szoftver nem indul, esetleg hibaüzenettel leáll.
Az InCash szoftvernek egy - általunk javasolt - megfelelő számítógépes környezetre van szüksége a  működéshez, aminek nagymértékben történő megváltozása eredményezheti azt, hogy az InCash nem indul, vagy hibaüzenettel leáll. A hiba úgy is bekövetkezhet, hogy Ön nem is veszi észre, mert azt egy vírus, esetleg egy másik szoftver frissítése, egy új szoftver telepítése, esetleg hardver hiba vagy egyszerűen egy hálózati hiba okozza.
Az esetek jelentős részét egy helyi rendszergazda orvosolni tudja az általunk biztosított információk alapján (InCash Kisokos), vagy ezen szolgáltatásunk keretében távsegítség megoldásunkkal kollégánk.

Kérem, vegye figyelembe, ha az InCash hibájából állna le a szoftvere, akkor minden bizonnyal még másik háromezer helyen is leállna, ha ez csak Önnél történt meg, akkor a hibát is az Ön rendszerében kell keresni!
Hibajavítás online távsegítséggel: 10.000Ft+áfa/30 perc

Sérült adatbázis bevizsgálás és javítás
Az InCash SQL adatbázisa több szinten védett az adatvesztéstől, azonban mégis előfordulhatnak esetek, amikor javítása elkerülhetetlen pl. áramkimaradásból vagy adathordozó meghibásodásából bekövetkező fájl sérülés esetén. Az adatbázis ilyen esetekben gyakran szerkezetileg sérül, de a benne tárolt adatok részben, vagy akár veszteség nélkül is helyreállíthatóak segítségünkkel. A sérülés mértékéről és a helyreállítás sikerességéről a szolgáltatás elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.
Fontos: Javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.
Az adatbázis bevizsgálás díja: 20.000Ft+ÁFA/óra
Az adatbázis javítás díja: 20.000Ft+ÁFA/óra

Integrációs szolgáltatás
Webáruházak és más külső rendszerek InCash-el történő összekapcsolása koránt sem egyszerű, magától értetődő feladat. Kollégáink számtalan esetben megtapasztalták, hogy nincs két egyforma integráció. Mindig vannak kivételes, egyedileg megoldandó problémák. Megszerzett tapasztalatainkkal igyekszünk a megfelelő megoldásban segíteni, hogy Önnek a legkevesebb időt és fáradtságot okozza az integráció megvalósítása.
A szolgáltatás díja: 14.000Ft+ÁFA/óra

Terméktámogatás nélkül igénybe vehető szolgáltatások

Regisztrációs adatok módosítása
A szolgáltatás díja: 6.000Ft+ÁFA/alkalom

Online távsegítség nyújtása
A szolgáltatás díja: 10.000Ft+ÁFA/30 perc

InCash szoftver működőképességének helyreállítása
A szolgáltatás díja: 30.000Ft+ÁFA/óra

Szakértői tevékenység helyszínen
A szolgáltatás díja: 30.000Ft+ÁFA/óra

Egyedi kimutatások készítése
A szolgáltatás díja: 20.000Ft+ÁFA/db

Sérült adatbázis bevizsgálás és javítás
A szolgáltatás díja: 30.000Ft+ÁFA/óra